مردم يزد، جمعه با راهپيمايي از فلسطينيان حمايت مي كنند

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد، با صدور اطلاعيه‌اي با محكوم كردن اقدامات جنايتكارانه رژيم صهيونيستي در سرزمينهاي اشغالي محكوم كرد.

در اين اطلاعيه حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي، ‌نقص آشكار حقوق انساني و بين‌المللي اعلام شد.

به گزارش واحد دريافت يزدفردا"شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد، ضمن همدردي با مردم فلسطين اعلام كرد: مردم هميشه در صحنه استان يزد، روز جمعه بعد از نماز عبادي سياسي جمعه در اعلام محكوميت رژيم اشغالگر قدس از محل ميعادگاه نماز جمعه به سمت ميدان امير چخماق يزد تظاهرات خواهند كرد.

همچنين حجت‌ا لاسلام و المسلمين احمد عجمين، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي هم در بيانيه اي تاكيد نمود، ‌جنايات رژيم اشغالگر قدس با حمايت آمريكا بعنوان پرچمدار دموكراسي در جهان صورت مي‌گيرد و اين در حالي است كه دولت فلسطين با آراء مردم مظلوم اين كشور تشكيل شده است و امروز شاهد گروگانگيري اين رژيم منحوس با پشتيباني مستقيم آمريكا و سكوت مجامع جهاني و حتي دولتهاي اسلامي هستيم.

عجمين، در ادامه با دعوت از مردم دارالعباده استان يزد، براي شركت در راهپيمايي روز جمعه بيان كرد:‌ ملت ايران و به خصوص مردم دارالعباده يزد در كنار مردم فلسطين محكم و استوار خواهد ايستاد و از هيچ كمكي دريغ نخواهد كرد.

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد در بخش ديگري از اين اطلاعيه با تاكيد بر لزوم اهتمام كشورهاي اسلامي و چاره انديشي براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين، يكبار ديگر اقدامات رژيم اشغالگر را وحشيانه و تعرض به حقوق اساسي مردم فلسطين عنوان كرد.

منبع"ايسنا

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا